draktlogoer

Sandnes sykleklubb  - jobber med mye spennende - har en lang og sterk historie.

Noen av klubbens satsingsområder:

• Flest og best innen sykling. Sandnes Sykleklubb er en klubb som skal favne syklister på alle nivåer og alle aldre. Vi ønsker å utvikle et godt og sunt sykkelmiljø. Vi skal tilrettelegge for dem som ønsker å bli eliteryttere samtidig som vi skal sørge for et godt tilbud, både sportslig og sosialt til de som er på et lavere nivå.
  • Mentalt robust - satsing innenfor junior- og seniorgruppa for å hindre frafall i denne aldersgruppen.
  • Styrke klubbens jentesatsing

Ikke alle kan bli verdensmester, men Sandnes sykleklubb ønsker å legge til rette for at forutsetningene i treningshverdagen skal bli best mulig. Vi skal utvikle - utvikle til toppen og utvikle på tvers

Vi føler nå at vi skriver et nytt kapittel i sykkelhistorien.

Klubben har henvendt seg til viktige bedrifter og opplever nå en større forståelse for det arbeidet vi gjør og hvilke ressurser vi bruker for å utvikle.

Her er en kort presentasjon av våre sponsorer og samarbeidspartnere.

Vår hovedsponsor

UNO-X + SANDNES

Utrolig spennende å formalisere et samarbeid med den råeste drivstoffleverandøren og eier av TEAM UNO-X, et ProConti sykkellag for herre & dame. Dette gir oss tettere bånd til et av verdens mest spennende utviklingsmiljø innen sykkelsporten. Synergier til klubbmiljø fra Pro-Conti lag

Styrke klubben’s jentesatsning - inspirere til å få flere jenter inn i sporten

En av de viktigste avtalene for klubbens fremtidige utvikling.

Uno X RGB

Sandnes Sykleklubb dekker regionen langs aksen til Nordsjørittet.

Det er en av grunnene til at utvalgte Rema kjøpmenn har valgt å gå inn i samarbeid med Sandnes Sykleklubb.

Butikkene på Håland, Sandved, Skaarlia, Klepp og Egersund leder an i Rema gjengen.

rema 1000 logo

Det blir utrolig spennende å få jobbe tett med en innovativ og nytenkende partner som NorDan.

NorDan er ledende i et viktig vindu og dør marked.

Vårt utviklingsmiljø i akademiet skal åpne mange nye dører og vil være et attraktivt utstillingsvindu for våre kommende sykkelstjerner

Gult skal kobles tettere mot sunnhet og energi.

NorDan + SSS = Kraftfullt utviklingssamarbeid

NorDan logo

Vi er stolte av å jobbe tett med alle de flinke folkene i BDO!

Vi skriver videre på historien vår med de dyktigste regnskapsførerne og rådgiverne.

For BDO står Bærekraftsmål #3 God helse sentralt i forhold til de ansattes utvikling og trivsel i selskapet.

Både SSS og BDO skal utvikle - utvikle til toppen og utvikle på tvers

BDO logo

Vi er stolte av å ha forlenget vårt samarbeid med Sykkelbutikken Spinn.no/Santini og Berentsens Brygghus.

Disse to bedriftene inngår som solide hjelperyttere i våre sykkellag.

De har vært med å støttet klubben lenge!

Berentsenslogo Spinn 1000x1000

Sandnes har UTVIKLING i fokus - IKM har VEKST i fokus!

Nå går vi sammen og skal styrke begge budskap

IKM sin visjon - Vi skal være den største, mest komplette og mest konkurransedyktige tjenesteleverandøren innen energisektoren. IKM Gruppen sysselsetter over 2300 ansatte. Les mer på www.ikm.no

Det hersker ikke tvil om at IKM er ambisiøse og dyktige.

Slike aktører driver utviklingen og slike aktører blir ledestjerner i vårt sykkellag.

IKMlogo 1

Vi er takknemlig for at ØSTER-HUS fornyer sin langsiktige avtale med oss.
Ledestjernen innenfor boligbygging og det meste tilhørende - er unike i sitt felt.
ØSTER-HUS bidrar på en eksemplarisk måte i hele regionen vår
De bidrar til at nye boligkjøpere kommer seg enkelt og stilrent inn i boligmarkedet.
En boligkjøper er også i utvikling.
Alle kjenner begrepet : «Bo seg oppover»
ØSTER-HUS har boliger i alle prisklasser.
De tar ansvar og gjør en flott jobb med å utvikle LÆRLINGER
SANDNES + ØSTER-HUS, er og blir et sterkt team! Et samarbeid som har en lang historie.
Vi gleder oss til fortsettelsen!

osterhus

MECA -landsdekkende bilverkstedskjede med nesten 350 verksteder i Norge og en ledende aktør på ettermarkedet for biler. Sikkerhet på veien er viktig for Sandnes Sykleklubb og vi er gleder oss over samarbeidet med MECA de neste årene.

MECA Scandinavia AB Logo

Sandnes SK - satser på begge kjønn